Bildutmaning, dag 5: Sista kvällen i Glommen

Har visat lite bilder från stormen Simone som slog till i slutet av oktober förra året. Alla bilder är från vackra Glommen i Halland. Jag avslutar med en av de sista bilderna jag tog från stormen innan det var dags att styra kosan hemåt, från den dramatiska höstvästkusten tillbaka till den mindre drabbade huvudstaden. Så här såg Glommen ut precis innan jag åkte hem.

Glommen, Halland

Fina Glommen. Jag hoppas innerligt att det blir ett till västligt blåsväder under hösten för då vill jag sitta i den här strandkanten och förhoppningsvis inte missa de klykstjärtade stormsvalor som ska stå som spön i backen. 17 mm, f/16, 1,3 s, ISO 100.

Kommentera

